Bestellen en betalen Zorginstelling!

Bestellen en betalen bij StaalBaron zijn eenvoudig! U werkt bij een instelling en bestelt zorginterieur ontwerp, zorginterieur of zorgmeubilair.

  • Negometrix:
    StaalBaron is deelnemer van dit inkoop platform.
  • Showroom:
    Zorgteams komen naar de showroom, maken een keuze uit het zorgmeubilair, raambekleding en vloeren. Wij maken offertes en versturen deze naar de afdeling inkoop, teammanager of vestigingsmanager. Het bezoek aan de showroom van een zorgteam kan een onderdeel zijn een interieur workshop.
  • Telefonisch Advies:
    U ontvangt een offerte met 3 mogelijkheden. Vervolgens bespreekt u de mogelijkheden met het zorgteam. In veel gevallen komen wij met proefstoelen op uw locatie zodat u met het team de stoelen kunt uit proberen.(bottom-up). Op deze manier kunnen wij de doelgroep beoordelen.
    Na goedkeuring ontvangt U een orderbevestiging per email en na controle geeft u deze akkoord.
    Vervolgens ontvangt u een factuur van aanbetaling ten bedrage van 40% van het factuurbedrag exclusief omzetbelasting. Het overige factuurbedrag ontvangt u na levering goederen. Uiteraard kunnen wij kostenplaatsen vermelden op onze facturen.
  • Online – Workshops – Locatie Advies:
    Samen met u bekijken wij wat de uitdagingen van het interieur voor uw cliënten zijn. Samen bepalen wij de uitgangspunten en gaan daar mee aan de slag. Wij adviseren u input vanuit het zorgteam en de cliënten mee te nemen. Bottom-up.Ten eerste omdat de verandering dan gedragen wordt door het hele team en ten tweede omdat zij veel ervaring en kennis hebben van de doelgroep. De verbouwing of nieuwbouw wordt dan een feestje in plaats van een spannende uitdaging.
    Graag nodigen wij het team uit voor een interieur workshop. Aan het einde van de dag maken wij offertes en versturen u die toe. Na goedkeuring ontvangt U een orderbevestiging en 3 D presentatie per email en na controlle geeft u deze akkoord. Vervolgens controlleren wij op locatie, maten, kleuren en mag het team het zorgmeubilair testen. Ten derde maken wij een planning. Als laatste stap leveren en huizen wij het zorgmeubilair in.
    Indien het een maatwerk product betreft betaalt u 40% aan en het restant na levering goederen.
    Indien het een voorraad artikel is, betaalt u 100% bij bestelling per bank.
    Bij projecten boven € 100.000,- maken wij andere betalingsafspraken.
    De vierde en allerlaatste stap is de evaluatie van het zorgmeubilair en het onderhoudsadvies. De verbeterpunten nemen wij mee in een volgend project. StaalBaron, Samen Sterk in Sfeer!

Bestellen en betalen Consument!

Bestellen en betalen bij StaalBaron zijn eenvoudig! U bent een consument en bestelt een seniorenstoel voor thuis. Onderstaand de bestel- en betaalmogelijkheden:

  • Website:
    Zorgproducten onder rubriek Consument zijn op voorraad binnen 10 werkdagen aan huis geleverd.
  • Showroom:
    Consumenten komen naar de showroom en nemen meteen de stoelen of tafels mee. Direct afrekenen.
  • Online Advies:
     Samen met u nemen wij onze vragenlijst door om de juiste stoel uit te kiezen.
    U ontvangt een orderbevestiging per email en na controle geeft u deze akkoord.
    Indien het een maatwerk product betreft betaalt u 40% aan en het restant na levering goederen.
    Indien het een voorraad artikel is, betaalt u 100% bij bestelling per bank.
  • Telefonisch Advies:
    Samen met u nemen wij onze vragenlijst door om de juiste stoel uit te kiezen.
    U ontvangt een orderbevestiging per email en na controle geeft u deze akkoord.
    Indien het een maatwerk product betreft betaalt u 40% aan en het restant na levering goederen.
    Indien het een voorraad artikel is, betaalt u 100% bij bestelling per bank.

FAQ Bestellen en betalen

Kan ik een stoel bestellen als particulier?

Ja zeker, gelukkig wel.

  • Als u via het menu Consument uw keuze heeft gemaakt, kunt u afrekenen.
  • De senioren stoelen, relax stoelen, sta-op stoelen en rolstoeltafels bij Consument zijn op vooraad.
  • Het zorgmeubilair wordt binnen 10 werkdagen afgeleverd aan huis op het door u aangegeven afleveradres.
  • Mocht u advies nodig hebben om de juiste stoel of tafel voor uw ouder uit te kiezen, hebben wij een aantal controle vragen. Samen met u bepalen wij dan welke stoelen en tafels aan uw verwachtingen voldoen.
  • Voor nog meer zekerheid adviseren wij u met deze offerte een fysiotherapeut te consulteren. Deze kennen vaak de lichaamskenmerken van uw ouder. Op deze manier komen wij samen tot de beste keuze

Voor meer informatie en meetadvies kunt u altijd bellen!

072 7600010
Hoe werkt het als ik een medewerker van een zorginstelling ben?

Er zijn diverse mogelijkheden:

  • Uiteraard kunt u een keuze maken uit het zorgmeubilair dat op voorraad is.
  • Dit wordt binnen 10 werkdagen afgeleverd op locatie.
  • Maar in de meeste gevallen wordt er door iw collega's een email verstuurd met telefoonnummer.
  • Wij nemen dan telefonisch contact met u op. Samen met u bepalen wij welk zorgmeubilair het beste voldoet.
  • Een interieurspecialist brengt de stoelen op locatie voor een proefperiode van 5 - 10 werkdagen.
  • Samen met uw collega's beoordeelt u welke stoel het beste past in uw zorgomgeving!
  • De zorgstoelen worden geproduceerd binnen een periode van 6 - 8 weken.
  • Een factuur van aanbetaling 40% wordt verstuurd naar de administratie.
  • De stoelen worden op locatie geleverd.
  • De eindfactuur wordt verstuurd.

Voor meer een proef opstelling op uw zorglocatie of neem contact met ons.

072 7600010
Waar kan ik, als consument, stoelen bekijken en uit proberen?

Deze ergonomische armstoelen staan in onze showroom van 600 m2, Smuigelweg 1b 1704 PX  Heerhugowaard. In de showroom staan tientallen seniorenstoelen, fauteuils, sta-op stoelen, rolstoeltafels en veel meer zorgmeubilair........Bovendien zijn er meetstoelen zodat wij exact de juiste zithoogte, zitbreedte en zitdiepte kunnen bepalen om veilig op te staan. Indien u een telefonisch aangeeft wanneer u komt, zetten wij de koffie klaar!

072 7600010
Waar kan ik, als medewerker van een zorginstelling, zorgmeubilair bekijken en of uitproberen?

StaalBaron biedt meerdere mogelijkheden:

  • Indien gewenst, brengen wij proefstoelen op locatie. U kunt deze met uw zorgteam beoordelen binnen 5 - 10 werkdagen.
  • Uiteraard kunt u, samen met uw team, een bezoek aan onze showroom van 600 m2 brengen. Indien u een telefonisch aangeeft wanneer u komt, zetten wij de koffie en thee klaar !
  • Bij nieuwbouw en verbouw nemen wij contact op met het management. Samen met hen benoemen wij de uitdagingen. Zoals "er is veel onrust bij de bewoners", "het is ongezellig in de huiskamer", "het zorgteam heeft veel ideeën maar er moet 1 plan komen." Op basis van deze uitdagingen bereiden wij een workshop voor om samen met het zorgteam tot interieur oplossingen te komen. Deze interieuroplossingen zullen de omgeving positief beïnvloeden. Aangezien de doelgroep afhankelijk is van deze omgeving, geeft het direct resultaat.
  • Naar aanleiding van deze workshop ontvangt het management een 3-D presentie van deze oplossing aangedragen door het zorgteam met bijbehorenden offertes.
  • De interieurworkshops worden afzonderlijk betaald.
  • Bij nieuwbouw en verbouw kunnen wij  een compleet interieurplan samen met u maken. Onze interieurspecialisten zijn gespecialiseerd in zorgomgevingen. Zij weten veel over een juiste indeling, hygiëne, vloeren, kleuren, akoestiek, raambekleding, sfeerverlichting en uiteraard zorgmeubilair. Met behulp van een stappenplan, de Ontzorg Interieurscan, nemen wij samen met u alle bouwkundige stappen door. Uiteraard in combinatie met specifieke zorgaspecten als hygiëne, zwaar tot zeer zwaar gebruik van meubilair, goede akoestiek en ARBO technische zaken.
  • Bij nieuwbouw en verbouwprojecten versturen wij 4 facturen:
    30% bij opdracht, 30% bij aanvang productie, 30% bij oplevering en 10% op 30 dagen factuurdatum.
072 7600010
Service en Garantie Hoe zit het daar mee?

U ontvangt 2 jaar fabrieksgarantie op de producten bij "eigenlijk" normaal gebruik. De belasting van de stoelen door lichaamsgewicht moet uiteraard overeenkomen met de productkenmerken. Mocht iets onverhoopt kapot gaan, stelt u ons op de hoogte van uw klacht met foto's. Op deze manier kunnen wij samen kijken hoe wij dit op kunnen lossen.

Het is altijd beter eventuele twijfels van te voren aan te geven, dan kunnen wij er rekening mee houden.

072 7600010
De seniorenstoel is toch niet goed. Wat nu?

Tijdens het advies gesprek proberen wij met elkaar de juiste armstoel voor uw vader of moeder te kiezen. Vragen over de lichaamslengte nu en vroeger, het gewicht en eventuele lichamelijke klachten worden genoteerd. Wij adviseren u indien mogelijk een fysiotherapeut of ergotherapeut in te schakelen.
Toch kan het soms gebeuren dat ondanks deze inspanningen de stoel niet lekker zit en dat is niet bedoeling. Hieronder staan 2 mogelijk senario's:

  • U heeft een keuze gemaakt uit de standaard collectie.
    In dat geval kunt u het zorgmeubilair onbeschadigd en goed verpakt binnen 5 werkdagen retourneren. Let op u betaalt slechts 2 de vrachtkosten.
  • U heeft een maatwerkproduct gekocht.
    In dat geval kunt u het zorgmeubilair onbeschadigd en goed verpakt binnen 5 werkdagen retourneren. Echter, u betaalt naast 2 maal de vrachtkosten ook 10% annuleringskosten.

Het is altijd beter, eventuele twijfels van te voren aan te geven, dan kunnen wij er rekening mee houden.

072 7600010

Deze zorginstellingen gingen u voor