Klachten


Service en Klachten : Wat doe ik bij een klacht?

StaalBaron staat voor de kwaliteit van haar advies, interieurs en meubelen: eetkamerstoelen, tafels, klaptafels, bars, lampen, stamtafels. Heeft u ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de diensten of aangekochte meubelen, dan kunt u deze goed omschreven, voorzien van foto’s, via de website melden/indien. StaalBaron neemt dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Service en klachten: Wat gebeurt er met mijn klacht?

Een goede afhandeling van klachten is belangrijk; daar zijn de meeste mensen het wel mee eens. Na uw melding van de klacht met foto’s en omschrijving van de klacht, nemen wij contact op met de fabrikant en wordt onderzocht of de klacht binnen de garantie periode valt. Fabrikanten zijn volgens Europese regelgeving verplicht 2 jaar garantie te geven op fabrieksfouten. Valt de klacht binnen de garantie periode:
■ de fabrikant beoordeelt of het artikel juist is behandeld, eigenlijk gebruik, de klacht wordt door de fabrikant opgelost.
■ gebruik niet goed, oneigenlijk gebruik. In het laatste geval kan ondanks het feit dat de klacht binnen de garantie periode valt, de klacht niet worden geclaimd. StaalBaron stelt u op de hoogte en samen bekijken wij hoe verder te gaan? Klik hier om uw klacht te registreren.

Service en Klachten: Garantieperiode

Een klacht kan uiteraard ook buiten de garantieperiode vallen. Geeft u duidelijk u klacht aan met foto’s en omschrijving. StaalBaron bekijkt samen met u hoe wij de klacht kunnen oplossen. Klik hier om uw klacht te registreren. Uiteraard kunt u ook bellen 072 7600010 dan helpen wij u telefonisch verder.

Service en Klachten: Leveringsvoorwaarden StaalBaron BV

Rechten en plichten van fabrikanten en leveranciers zijn beschreven in leveringsvoorwaarden. Deze worden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Klik hier voor de leveringsvoorwaarden van StaalBaron BV.

Download hier de leveringsvoorwaarden van StaalBaron BV